Sunday, 3 November 2013

Roost Juice Bar Johor Bahru

Assalamulaikum..

kalini nak update pasal makanan dan minuman yang ade dekat roost juice bar ni. mula-mula mase on da way nak pegi sana teramatlah giler jam. kiteorg stuck dengan jam almost 2 hours kot. mmg la sekejap tapi nanti nak balik utm lambat. so sampai dekat sana around 11. 1st reaction bile masuk je terdetik macam rumah lame mkcik ak dekat p.mas repek. tersangat lah antik retro. memang pilihan dan citarasa aku. untuk lepak2 dan bergambar amat sesuai skali. bonus aritu kiteorang pergi masa deepavali. ohsem lah dapat tengok bunga api skali. air die best makanan pun sedap. xmention specific menu sebab semua sedap. tapi xbyk sangat la choice, ade ayam dan itik je klo xsilap la.. pasta n nasi ayam pun ada. ni gamba yang sempat di snap sebelum bateri habis:




okee gamba ini agak full screen

gambar ni plak amik mase ak xseda sbb tgh syok kt org sbelah kiki






okeh. tu je gamba yang aku boleh upload. mase balik utm. pakguard plek la lewat malam jumaat kiteorg baru nak balik utm. xsempat die nak bagi lecture. salah sorang kawan ak, meen cakp kiteorg g tgk bunga api. then pakguard balas sambil gelak sebab pikir kiteorg g sambut deepavali.. hehee

4 comments: