Tuesday 26 November 2013

KISAH DIA #1

Salam. sebenarnya apa yang aku ceritakan ni adalah kisah benar yang mungkin akan ditokok tambah atau dikurangkan supaya tidak mengaib kan tuan punya cerita sebenar. dan kepada orang yang aku ceritakan ni. semoga awak dan keluarga bahagia dan sihat selalu.

sekitar 7tahun yang lepas, di satu kawasan perkampungan yang kecil lagi terceruk dari moden arus teknologi yang berkuasa tinggi tapi kampung tu masih lagi tak membangun even network coverage untuk telefon pun susah nak ade . agak pelik jugak sebab sekarang bandar kampung tu sama maju dengan skudai yang tempat aku belajar ni. so eh teruskan kepada cerita awak dia ea.
nama dia ni enissa bukan nama sebenar tapi panggil je eni bukan nama sebenar jugak. pada 7 tahun lepas eni ni masih lagi sekolah rendah. dan sekarang umurnya mungkin 17 18 atau juga 19. tetapi dah ade anak kembar sekitar hampir umur awal 2tahun. rezeki die kahwin awal. even dia dah kahwin awal banyak sangat dugaan yang dia tempuhi.

okeh. ni opening untuk KISAH DIA ni.. erm. kepada awak eni. saya mintak kebenaran untuk tulis kisah hidup awak yang sebelum2 awak kahwin boleh x?? plus saya dah xkenal dah orang2 kampung yang awak dulu tu.. sebab hidup saya berpindah randah so xdek lah nak bergossip je kat kg tu.. hehe

No comments:

Post a Comment