Friday, 5 July 2013

senarai tampal (display list)

Alhamdulillah.. bersyukur kehadrat ilahi. disaat kawan2 dari u lain tengah berhempas pulas menduduki exam. aku sedap2 bercuti kat rumah(dah sebulan).  seminggu yang lepas dapat tengok result yang xrasmi.. syukur alhamdulillah walaupun xcemerlang tapi lepas 3 la jgk(ok la kot bg org yg kuat ponteng cam aku)tapi next sem nak insaf,amin. ni menunjukkan Allah nak bagi peringatan agar aku tak malas lagi. aku tak nak tergolong dalam golongan istidraj iaitu golongan yang Allah tetap dan terus memberi kurniaanNYA tanpa nikmat. tu maksudnya Allah dah jaoh dan tak sayangkan kita sebab tu Allah teruskan memberikan kurniaanNYA tanpa sebarang peringatan seterusnya kita akan terus alpa tanpa rasa takut. Nauzubillah.. erm.. berbalik kepada result exam. aku berazam nak naikkan pointer. (hee tiap2 sem macam ni)*adda-adda. akhir kata majulah pointer untuk resume lstihsn industri.. hukhuk.. fighting!!

No comments:

Post a Comment